Arkadaşlar gerçekten 2 haftadan beri hayatımdan bezdim. Ne yaptıysam geçmiyor. Sabah işe gitcem birkaç saat uyumam lazım ama yok uyuyamıyorum. Hastaneye de gittim hamileyim diye sprey yazmadı. Karbonatli tuzlu su yapıyorum. Nazal yıkama yapıyorum. Yani başıma su kaynatıp koyuyorum. Her gece bunları yapmama rağmen kafamı yastığa koyar koymaz burnum tıkanıyor. Canıma tak etti artık ya. Bildiğiniz bı yöntem varsa Allah rızası için yazar mısınız? Bir tanesi bile açılmıyor