Gokcen35 çok gazlı bebeklerin genellikle sorunu anne karnında tam olarak gelişmeyen bağırsaklar canım, özellikle erkek çocuklarında bağırsaklar geç gelişiyor, doğduktan sonra gelişmeye devam ettiği için gaz sıkıntısı oluyor, siz elinizden geleni yaparsıniz ama o bağırsak gelişmeyene kadar çocuk gazlı olur, tavsiyem bol kimyon iç emziriyorsan günde iki kaşık bebeğe de içir, internette prema sundari nin gaz masajı videosu var onu izle videonun sonuna doğru anlatıyor gazı, yediklerine dikkat et, ve bol sabır, 5. Ayda düzene girmiş olur inşallah canım, damlalara da devam et, bir annenin yapabileceği şeyler bu kadar, inşallah tez zamanda geçer canım 🙏