Bir kaç gündür bu şikayetlerim var benim gibi olan var mı hani çok yürürsün de karnına bir sancı girer ya aynı öyle 5 dk ayakta dursam artıyor ve sürekli bir sancı halindeyim dinlenme pek olmuyor gece dışında ama ilk hamileliğimi hatırlamıyorum böyle olduğumu. Normal mi bu kramplar Benimle ayni olan anneler var mı ? Zaman olarak da.