Kızlar bıktım artık yaa ekşimesi geçti şimdi her an her saniye yanıyo. Sanki böyle çok acı yemişim de yanıyomuş gibi sürekli rahatsız ediyo kendimi hep hasta gib hissediyorum artık maden suyu falan fayda etmiyo. Elma iyi geliyodu ama evde yok şuan yarın alcam😣 başka bi öneriniz var mı