Ben 33+3 üm 17. haftadan beri yanıyor doktora danıştım pronat şurup yazdı yeni bir şey yiyene kadar yanmayı hissetmiyor bunun dışında destekliyorum ben kabuksuz elma, armut özellikle salatalık iyi geliyor baya ve naneli sakız bunları birlikte yaparsan rahat olursun sanırım bana iyi geliyor