Meryy10 İnternette kız ismi diye geçiyor ama oğluna koyanı gördüm bi kaç kere aden ismi erkek bebeğe koyulur mu ?
BMelek Meryy10 bende koymayi cok istiyordum kiz ismi oldugunu ogrenince vazgtim acikcasi ama cok guzel bir isim
annesinin_beybisi Meryy10 bir tanıdığımız adin koymuştu aden de olur niye olmasın zaten bu yeni isimlerde cinsiyeti hiç belli olmuyor kız ismi mi erkek ismi mi 😀 arkadaş aren koyucakmis pembe kıyafet fotosu koymuş internete de öyle anladım kız olduğunu
Ece__ Meryy10 benim kızımın ismi Aden :) Anlamı cennetin bir makamı olduğu için kız için daha uygun geliyor bana
HGulsah Meryy10 unisex bir isim bera gibi canım oğlumun sınıfında var mesela erkekk cok ta güzel degısık bi isim alısılmısın dışında 😂