Kızlar selam 5 haftalık hamileyim pazar günü pembemsi bir kanamam oldu hemen doktora gitrik düşük tehlikesi var dedi serum taktı ve iğne yaptı doktor sonra folik asit ve progestan verdi
fitil şeklinse kullan dedi perşembe günü kontrole çağırdı aranızda böyle sorun yaşayan oldu mu