rabist24 Kızlar, gebeliğin 7. Haftasındayım, dışkılamada zorluk ve taze kan gelmesi sorunu yaşıyorum. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Sahsenemm45 rabist24 canım bende yaşadım aynı sorunu ilk aylarda oluyo ama sonradan geciyo çikolata patates gibi yiyeceklerden uzak durdum bı sure sonra geçti zaten
Erbe rabist24 ilk baslarde değil ama 33 . Haftalar yaşadım ve geberiodum hem kanamaya birlikte doktor fitil ve duphalac die bı şurup verdi fitili sadece iki gün kullandım şurubu bitirdim 36 haftaadayim ve inanılmaz rahhatim ama tabi zorlanmadan şuanda makat disinda meme oluştu onada Aloe Vera sürüyorum ben kurutuyormus dediler