Hayırlı sahurlar kızlar 🌸burda yeni değilim ama hesabım yeni. Bi sorum olacaktı. Göğsümden önce sarı sonra süt reçeli renginde sıvı aktı. İki gündür de bel kasık karın ağrısı yaşıyorum. Bebeğin hareketleri de önceye göre daha az. Bi tarafta toplanıyor tepecik gibi yükseliyor canımı acıtıyor. Sizce korkmalı mıyım? Erken doğum riskim var mı? 1hafta önce selvisk boyu 35 ölçülmüştü.