MMmerve_ ben ✋🏻 Cuma günü oldum ilişki sonrası kanamam geldi ama doktorum yinede takipte kalmamı istedi tam çıkışımı yapacakken içten kanamam kalmış riske hiç atmayalım dedi ben doğumu başlatmak istiyorum dedi bende istemiyordum ama sonra kalbide güzel atmayınca korktum çok şükür bir sorun yaşamadık sadece ⅚ saat kuvezde kaldı sonra kavuştuk yavruma şükürler olsun 3100 gr doğdu ilk çocuğumu da 36. Haftada doğum yapmıştım suyum gelmişti 2800 doğmuştu oda ama durumu iyiydi kuveze felan girmedi gönlüm rahat olsun