gamzosgamzos Melda25 kızım 15 günlük ben sağlık ocağının verdigini kullanmıyorum ocean 400IU kullaniyorum
Belacivciv Melda25 Kızım 3 aylık, ilk haftasından beri kullanıyorum. Sağlık ocağının verdiğini kullanmak zorunda değilsiniz ama d vitamini önemli, kullanmaya devam edin
Anne12 Melda25 1 yaşına kadar mutlaka verilmeli ben Almanya’da yaşıyorum burdada tüm doktorlar veriyor. Ama marka araştırıp vermeni tavsiye ederim. Mesela bize hastanede bir tane vermişlerdi o çok gaz yapmıştı sonra çocuk doktorumuz başka bir tane vermişti gazı kesilmisti
Cnsl252525 Melda25 ben oğluma sağlık ocağının verdiğini kullandım d vitamini önemli özellikle bıngıldağın kapanması için
Busrazkn37 Ben oğlumda kullanmıştım ama sağlık ocagının verdiğinin içeriği iyi değil demişti doktorum. Tetrazing diye bi marka kullandım 1 yaşına kadar
Hellili Melda25 bize de verdi bi ay falan sağlık ocağının verdiğini kullandık sonra doktorumuz tetrazing diye bi marka yazdı şimdi onu kullanıyoruz kemik gelişimi açısından çok önemli muhakkak kullanılmalı
Ozlem2206 Melda25 bana 15.günde başlamam gerektiği söylenmişti ama kendi doktorum daha öncesinde yazdı multivitamin tarzında sprey içinde d vitaminide vardı bunu kullanmamızın daha iyi olduğunu söylemişti