Busbus03 benim 13 ve çok erken başladı ağrılarım. Ara ara sancı gibi giriyor ilk başladığı zamanlar kasılıp kalıyordum gaz sancısı gibi ama böbrekte hiç böyle bi ağrı yaşamadım Allah yardımcınız olsun kontrol altında tutuluyor takip ediliyor büyümesi daha çok büyürse ürolağa gitmem gerekiyormuş