Çok teşekkür ederim herkese genel değil belden uyuşturdular ağrı kesicilerin etkisiyle bugün daha iyiyim ama dün gerçekten berbattı ilk yuruttuklerinde hele nefesim kesildi ama bugüne şükür 10 gün sonrasını iple çekiyorum Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah. Sezeryan süreci çok kolay güzel de sonrası benim için skntili ama kişiden kişiye değişir sizinkiler kolaylıkla geçsin insallah🙏❣