Selamın aleyküm hanımlar 26+2 gebeyim serklajliyim yaklaşık iki üç gündür ayağa kalktikca özel bölgemde ağrı yaşıyorum biraz yürüyünce geçiyor yatıyorum kalkınca tekrar korktum açıkçası normalmi acaba yüksek riskli gebelik geçirdiğim için normal olan şeyler dahi anormal gelebiliyor ve korkuyorum yaşayan varmı korkmalı miyim doktor kontrolüm bir buçuk hafta sonra