Acemianne9 Merhaba arkadaşlar sayılı günlerim kaldı ve eğer bu hastanede doğum yapan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum süreç nasıldı, paket içeriğinde fotoğraf çekimi vardı yapıldı mı memnun kaldınız mı her şeyi merak ediyorum ☺️