anneyimmm42 Tupbebekile 18 . Haftada gitmiştik en son ikisi de 170 Gr dı . Cuma günü kontrolümüz var bakalım kaç oldular 🤲🏻💐🌸
Tupbebekile Bebisler oy masallahh benimde cuma bakalim kac oldu miniklerim. Bu arada ayda 1 yada 2 muane sekliniz nasil
Tupbebekile Anisalenamom ya masallah bende 19+2 de gidicem ama cok kusuyorum korkum kilo alamamalari kizimdada cok kustum ve zayif bir bebekti.
Anisalenamom Tupbebekile Alırlar inşallah 5 aydan sonra bitiyor bende hiç bulantı vs yaşamadım bebeğe kilo aldıran şeyler yemek lazım
Tupbebekile Anisalenamom ilk kizim gibi olursa bitmez malesef 9 ay kustum . Simdide -5 kilodayim umarim duzelirim cunku yanimda 1 tane karnimda iki tane ne enerjim var ne halim
Anisalenamom Tupbebekile Allah kolaylık versin canım çok zor benim kızımda 17 aylık 🥰 Kiloları 2 nin üstünde olsa yeter inşallah bende kendim alamıyorum doktorum bebekler alıyor dedi .