ElifPeker06 Ankara şehir hastanesine gidiyorum ama nst ye girmem gerek nst için her hangi randevu istemiyolar sadece sonucunu doktora göstermem gerekiyor ama kendi doktorum bu ayin 20 sinde orda ama randevu malesef yok ne yapicam ?
zedan1903 ElifPeker06 nstye girmen icin barkod istiyorlar bu zamana kadar istemedilerse muhtemelen bilgisayardan aktarilmistir kacinci haftasiniz acaba 37den sonra acilden muayene olabiliyoruz randevu almamiza gerek kalmıyor
ElifPeker06 zedan1903 benden istemediler sadece dışarı çık solda nst odası var dedi gittim her hangi bi barkod vs vermediler elime