Yisenturk İki aylık hamileyim dişçiye gitmem lazım , gitsem bir şey olur mu ? Doktoruma soramadım devlet biraz ilgisiz özele gidicem bu yüzden hiç bir şey bilmiyorum
Edabykl Yisenturk gidin bi sorununuzu doktora anlatin zaten hamile oldugunuzu derseniz ona gore tedavi uygulayacaktir 🌸
Smye57 Yisenturk canım ben kadım doğum doktoruma sordum ilk 3ay ve son 3ay önermiyoruz dedi bende orta 3ayda olduğum için gidiyorum ve kanal tedavısı yapılyor yoksa dayanilcek gibi değildi acısı rabibmin izni ile bişey olmaz diş doktorum da tandıık sorun olmıxagını söyledi
esn46kyy Rumeysaasgin aynı dert bende de var 🤦🏻♀️ Yisenturk anestezi gerektiren bir şey de doktor 3. Ayı bekliyor zaten Gitmenizde bir sakınca yok ben 3. Ayda büyük bir operasyon geçirdim “adrenalin içermeyen lokal anestezi” kullanılması gerekiyor hamilelikte
Gamzess1 Canım izin verenlerde oluyormuş ama benim doğum doktorum 20. Haftadan önce önermiyorum demişti
gorky 3aya kadar önermemişti özellikle film zaten yasaklı Çelik yelek giyersen olur demişti ama her doktor farklıda diyor sormakta fayda var
Rumeysaasgin 1 senedir tel tedavisi görüyorum 7 aylık hamileyim bilmiyorum benim doktorlarım bir problem görmedi