Tomurcukanasi ay ne gerek var. Bir de ağzıyla istiyor :) devlet Hastanesi’nde olsa bir nebze anlarım, küçük bir şey alınır, özelde zaten her gittiğimizde muayene ücreti olarak ciğerimizi bırakıyoruz :))) her hastasından istiyor demek ki, hiç hoş değil.