EdSusam Haftaya 15 haftalık oluyorum artık gidip öğrenmek istiyorum. Bi iki hafta daha bekliö desem bayram falan giriyo araya baya uzuyor. Gitsem acaba belli olur mu ki doktorun cihazı cokta kaliteli bişey değil ama
Edabykl EdSusam pozisyonu yakalarsa gorur doktorunuz ama yinede en neti 16 haftadan sonrasi bende 15+2 yim 22 sinde randevum var o zamana 17 olacaz inşallah gosterir 🌸🙈
Zeyzeyp EdSusam oğlumda 13. Haftamda öğrendim bu ikinci gebeliğim biraz geç gitmiştim Muayene özel olduğu icn maddi yönden sıkıştık gidemem erken gitsem eminim gene erken öğrenirdim doktorumuzun tecrübesine bağlıda oluyor tbi kızımı 15+3 günlükken net kız olduğunu öğrendim cnm
EdSusam Edabykl ben bi şansımı deniyim bakalm 15+3 de erkekse zate görür direk☺️Olmadı bayram sonrası
Edabykl EdSusam aynen eger gostermezse her hafta git baska hastaneye yada doktora bende oyle yapacam eger gittigimde gostermezse hemen baska hastaneye randevu alip gidicem 🌸😁
Zeyzeyp EdSusam erkeğe kıza bakmıyor ki cnm bende 15+3 net kız olduğunu öğrendim cok okudum postlarda 12 . Haftada 13 haftada olup kız olduğunu ögrnenen cok olmuş o bebişe bağlı gösterip göstermicgi birde doktorun tecrübesine
EdSusam Edabykl üniversite hastanesine gidiyorum orda görmezsem belki bi çılgınlık yapıp özelede giderm yanımda ablamlarda olucak cinsiyet partisi istiyorlar🥰
seon90 EdSusam ikili tarama testinde yani 13 haftalıktım perinatoloji domtoru kesin kız demişti 20. Haftadada kız olduğunu öğrendik
Deli-anne EdSusam şuan 17 haftaligim ve hala.net öğrenemedim hep kız gibi dediler nasip herşey. Bebeğin o anki pozisyonunla alakalı sanirim