Merhabalar, hamileliğin 24. Haftasında ilk doz tetanoz aşımı oldum şu an 31. Haftadayım doktorum zorunlu değilsin ama olacaksan 2. Dozu 32. Haftaya girmeden ol dedi. İlki sadece kolda ağrı ve çok az ateş yapmıştı.
Sizlerin deneyimleri neler 2 doz da oldunuz mu neler yaşadınız tavsiyeleriniz neler?