Bysinem -merve-5 ben vipbebekçikolatası diye bi sayfadan yaptırdım çok şık ve çok tazeler mevlüt içinde oradan yaptırmayı düşünüyorum tavsiye ederim fotoğraf ekleyemiyorum ekleyebilsem göstericem size . Olmadı instagram hesabımdan yazın oradan atayım ☺️ bysinemskitchen adım
minikmucizemmmmmmm -merve-5 https://instagram.com/cikolatasepetle?igshid=YmMyMTA2M2Y= arkadaşımın sayfası canım
Tugbafzli -merve-5 100 lu cikolata kolonya bide kutunun suslemesi 120 tl bi iac gune kargoya verilir ona göre soylerim canim
uckedibirbebek Tugbafzli ay o sayfayı biliyorum. Maalesef yaptırma hatasına düştüm. Beni engelledikleri için hatırlamıyorum şimdi adını. Çikolatalar bembeyaz bayatlamış. Resmen küf kokuyor.
Tugbafzli -merve-5 evet canim onu trendyoldan aldim ben 110 du şuan 100 tl 3 lu set seklinde istersen siteye bakip soyleyim
Tugbafzli uckedibirbebek evet bende ordan aldim simdi geldi kargo cikolatyi da actim baktim yedim de gayet guzel resim ekleyemiyorum malesef
uckedibirbebek Tugbafzli bana mı denk gelmiş acaba, ben şikayetimi dile getirdiğimde beni hep instagramdan hem whatsapptan engellediler çünkü. Hatta para falan da geri istemedim, bu çikolataları gönderip yenilerini talep etmiştim. Sizin adınıza sevindim ama
Tugbafzli uckedibirbebek bana da kolonya şişesi göndermemisler soyledim para iadesi olacak dediler ama cikolatalarda sorun yok