Saaaaa korktukça psikolojik alarak almaya daha meyilli hale gelirsin canım. İnsanlara hayır demeyi dene, sağlıklı ana öğünlerin dışındakileri azaltmaya çalış. Bulantının olmaması ne güzel, şanslı bir gebesin bu açıdan. Biraz dikkatli de gidersen sıkıntı olmaz 🤗 ben de 9+6′yım benim de her şeyi yiyesim var ama bulantılar müsaade etmiyor