Kocaer bende bir kez muayene oldum
Bidaha gitmedim İzmir’de değildim çünkü ☺️
Bide devlet ve kemal hoca paralel gidiyorum .
Şuan İzmir’e döndüm ve devlete gidicem..haliyle kemal hocaya ta Mayista gidicem😅 ilk gidişim marttaydi.
Kanınız kaynadı mi ?
Bide sordunuz mu Yenidoğan yoğun bakım ünitesi var mı doğuma siz mi girersiniz gibi gibi ?
Bazı doktorlar girmeyebiliyormus da
Oysa para veriyoruz yani özele, ne demek girmemek ?
Benim sorma firsatim olmadı cinsiyeti ogrenmistim heyecandan fırladım çıktım😂😂😂