kızlar bebeğimin üzerine adet oldum ve test çubuğunda da çıkmadı için ilk muayenem 19 haftalıkken öğrendim 😐 şuan 37+4 . Bana Dr bacakları 3 hafta geride dedi başına bu durum gelen var mı ? Hala kesin olarak kaçıncı haftadayim bilemiyorum hep tahmini 🤦🏻♀️🤦🏻♀️