Merhaba üç hafta önce her zamanki gittiğim doktoruma gittim fakat ozaman böyle bişey söylememişti bugün gittiğim de 35.haftayız ve bebeğin 3 hafta karın çevresi geriliğinin oldugunu söyledi kilosu da 1900 gram haftaya birdaha çagırdı düzelmez ise erken alıyorlar diye biliyorum var mı yakın zaman da başına gelen sonradan normale döndü mü 😔