Leylasiva21 senayrtlk suyun fazla olmasına şekere bağlıyorlar. Bende fazla çıkmıştı 32 haftada şekeri hamur işini kestim 34 haftalık oldum dün gittim düzelmişti
Raziyetes Bende de fazlaydı çok fazla yememeye dikkat etmeniz lazımmış karbonhidratı tamamen kesmeniz lazım ekmek yok buğday ekmeği yemeniz lazım bana diyet vermişlerdi sonradan bebeğim 1 hafta geriye düştü hala toparlayamadım.
aysenur2255 Benimde fazlaydı bu yüzden şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim olduğu çıktı. Bugün diyetisyenle birlikte diyete başladım.
senayrtlk aysenur2255 bebekte toplanma ya da sertleşme oluyor mu bazen ? Bir de neler yememeye dikkat ediyorsunuz
Raziyetes senayrtlk tamamen kesemedim tabiki meyveden almaya çalıştım ama gel gör ki diyetle günde sadece 1 tane meyve yeme hakkım vardı. Sonra pekmezden falan almaya çalıştım ama çok az.
aysenur2255 senayrtlk evet oluyodu ama şuan su normale gelmek üzere ve sertleşme olmuyo artık. Beyaz undan yapılan herşey pirinç makarna patates havuç bezelye tatlı olan herşey i kestim. Diyetisyenle birlikte devam ediyorum
Ebruli_dunya Bende de vardı tatlı meyve ve ekmek grubunu hayatımdan çıkardım ve şükür normale dönmüştü
senayrtlk Ebruli_dunya bebekte sertleşmeler oluyor muydu peki 🥺 hepsini tamamen kestiniz mi yoksa az mı yemeye çalıştınız ? Benim canım çok fazla tatlı şeyler istiyor kesemiyorum birden 🥺
Leylasiva21 Bebeklerselam54 evet tabi ki erken doğuma neden olur. Benim 32 haftada fazla dedi şekeri hamur işleri biraktim 34 haftalık düzeldi çok şükür
-Serpilllllll- Miktarını söyledi mi acaba doktorlarınız bana üst sınır 24 senin şuan 22 dedi doktorum. Bebeğin suyu için. Bi de bebekte sertleşme derken. Karnınız mı sertleşiyordu.
senayrtlk -Serpilllllll- evet sağ tarafımda toplanıyor sımsıkı taş gibi oluyor çok sürmüyor ama beni endişelendiriyor