İyi geceler hanımlar size bir sorum olacak. 17 haftalık hamileyim bir kızım olacak Allah nasip ederse 🤲🏻 Ayliz ismine çok ısındım, oğlumun ismi yağız yani iki ismin uyumu ve telafuzu çok hoşuma gitti 😍🤍 İsim sirayetine çok inanırım yani şöyle ki bir yerden sanırım bebişler isimlerini taşıyorlar 🤭
Sorum şu kiii bebişinin ismi ayliz olan yada çevresinde ayliz isimli bebiş gören anneler 🙈 Ayliz ismindeki huyları nasıl oluyor? İnanmayanlar olabilir tamamen algı meselesi lütfen fikri olanlar yazsın sadece 🫧