yesilkedi kızlar ikinci gebeliğim bu 37. haftadayım ve eski sezeryan yerim çok ağrıyor ayağı kalkmakta zorluk çekiyorum sağ ayağımı zaten yere vuramıyorum iki büklüm yürüyorum kasıklarımdan kütür kütür kemik sesi geliyor normal mi bu ya 🥴