Habibes ben bekarken çok kullanıyordum hatta lazer sonrası yüzüme bile sürüyordum. Bir çoğu kullanıyorum demişti başka bir postta. Bende başka isimli bir ilaç var sürüyorum kaşıntı varsa mantar vardır enfeksiyon vardır yani. Çok zorlanıyorsan sür yarın doktorunu ara teyit al bence.