Esra1995 Reyhan35 kayinbabanizin ismi ne benimde esim babasinin ismini koymak istiyor erkek olursa ben istemiyorum
Reyhan35 Esra1995 kayın babamın adı Hasan biz Aras Hasan koyduk kayın babam biraz rahatsız benim gönlünü yapmak için koyduk aslında yoksa bende pek kayin baba kaynana ismi koyma taraftarı biri değilim
Reyhan35 Esra1995 anladım canım evet hasan ismi biraz daha iyi gibi eşinle tatlı dille konuşarak vazgeçirebilirsin