Bsrayldrm35 Daha 7 haftalık hamileyim yalnız aşırı acıkıyorum geceleri gündüzleri aramıyorum ama yatmadan önce ve sabah 5 gibi uykundan uyaracak kadar acıkıyorum normal gelmedi bana ama size de sorayım dedim
Mikmikbuk Bsrayldrm35 Diiiil 😁😘 bebekle ilgisi yok, bebek o haftalar da extra bir besine gerektirmiyor. Dizilerde filmlerde öyle gösteriyolar ama 6.7. Aydan sonra gerçekten acıkmaya başlıyorsunuz. Erken haftalarınızda dikkat edin kilo almayın derim 🥰
Melson20 Bsrayldrm35 MasAllah ne guzel!!! Ben 7ci haftadan itibaren agzima bir lokma dahi alamiyorum, vallahi tadini cikarin 🤪 insAllah hic bulanti yasamazsiniz
Hbeyzab1 Bsrayldrm35 şuan 10 haftalık hamileyim 6 7 8 haftalarda öyle iştahım açıktı ki yemek yemekten yorulmuştum şimdi normale döndü resmen dinlendim geçici bi durum bence dert etmeyin
Bsrayldrm35 Mikmikbuk hiç anlam veremedim gece yemek yeme alışkanlığımda yoktur ama midem boş ses geliyor resmen 😬
Mikmikbuk Bsrayldrm35 Uyu hemen 😁 ben şimdi de fırsat vermiyorum geceleri uyuyorum acıkınca yoksa dünyaları yerim heheh😁
gozdeyagci Benim de öyle maalesef mümkünse daha iyi şeyler yemeye çalışıyorum. Paketli ıvır zıvır değil de paketsiz doğal şeyler gibi :) gece gece kimsenin canı çeksin istemedim böyle yazdım :)