Mubbzkr Merhaba, 8+4 gebeyim. Açlık şekerim yüksek çıkıyor, tokluk şekerim normal çıkıyor. Bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
seyda8990 geçmiş olsun benimde böyleydi drum endokrine yönlendirdi düzenli olarak sabah ac yemeklerden bi saat sonra tok ölçmememi not ettmemi istedi aclık 90ıtokluk140gecmesin diyet yürüyüs bol su iç dedi ama bnm ailemde genetik şeker cıktı insülin kullanıyorum bnm süreç böyle oldu
Mubbzkr seyda8990 teşekkür ederim. açlık 106,109,114 96 çıktı 4 gündür evde kendim bakıyorum. Yokken hiç 124, 109,113 104 çıktı. Böyle çıktıkça üzülüyorum da.
seyda8990 Mubbzkr açlıklar yüksek biraz üzülmeyin insülin alırsınız allahın izniyle hiç birşey olmaz şekerin tesbit edilmemesi daha tehlikeli