Takvimi açınca insan şaşırıyor, aylardır 27 nisanda doğumum var diyodum. O tarih uzak bi tarihti. Az önce takvimi açınca iki hafta sonra çarşamba doğumum var dedim 😁o kadar yaklaşmış ki zaman belirtecim o uzak tarihten haftaya düşmüş meğer, idrak ettim vay bee🥰 maşallah kızıma bak hele büyümüş.. Sizde o uzak tarih ne?