Nazlierdemir Taburcu olunca geçmişti hatta hiç ağrı kesici bile içmemiştim. sadece gaz gelince ağrım oluyordu onun dışında pekte bişey hissetmedim açıkçası.Ama Benim ilk Kızım yoğun bakımdaydı bebekle ilgilenmek gibi bi durumum olmadı bol bol süt sağmıştım belkide ondan hissetmedim yada kızımın yokluğundan sezeryan ağrısını umursamadım.