Gamze1903 dün ordaydım gece sancım var diye gittim nöbetçiydi köpek gibi davrandı kadın daha öncede bi kere muayenesine gitmiştim resmen dövmediği kaldı zaten ağrım varken bide bu şekilde muamele gördüm paramızla rezillik yaşadık illa oraya gideceksen yeşim hanımı öneririm bende şimdi hastane bakıyorum medilife ta normal doğum 900 küsür sezeryanda 1500 dü diye hatırlıyorum eğer sigortan yoksa başta 5 bin lira giriş parası alıyolar esenler medipol nasıl sende bana bilgi verirmisin