Melekk8 eğer devlette kürtaj olduysanız, onlar parça alıp patalojite gönderiyor. 6hafta sonra sonucu alabilirsiniz. Hastaneden çıkarken size imzalatılan kağıtlarda da yazıyor olması lazım. (Belki sonucunuz çıkmıştır haberiniz yoktur)
Ben de 2 ay önce boş gebelik geçirdim. Bana sonucu alabileceğim söylenmişti. Ama gidip almadım.