Merhaba arkadaşlar 36+5deyim doğum sancısı nasıl birşey bazen bebek bir yere toplanıyor sertleşiyor bugün hafif vajınama sizi gibi birşey girdi acaba bu doğum belirtisimi doktor on dakikada bir olursa gel dedi ama bu güne kadar hiç böyle bir sancı hissetmedim sızı da diyorum acaba öyle birşey mi alt kasıklarıma da agrı giriyor doğum yapan anneler bilgi verirseniz cok sevinirim