NeseA benim çatı muayenesinin( 1 parmak açılma dedi 🤷🏻) ertesi günü kahverengi akıntım oldu (biraz sümüksüydü.
Ondan 1 gün sonra, yani bugün. 2 , 3 damla kan geldi o kan geldikten sonra
Belimden karnımın alt kismina oradanda bacaklarıma (dize kadar ) regl ağrısı başladı
Şuan da kan gelmiyor ama kahverengi akıntı devam ediyor
Ben hiçbir şey anlamadım
Çatı muayenesinden 2 gün önce nst de 80 sancı çıkmıştı ama hiçbir şey hissetmiyordum