Benimde öğlen 12 de nişanım gelmişti eve gidip duş alayım dedim suyum geldi sancılar su derken 3,5 hastaneye gittim 3 cm açıklıkla akşam 6.30 da doğum yapmıştım yani nişanımın geldiği gün bi kaç saatte doğurdum inşallah kolay doğumunuz olur ılık duş alın inanın iyi gelecek 🙏🏻🤗