M-H-16 Cok şükür bende kızımı sağlıkla kucağıma aldım rabbim sizleri de en kısa zamanda bebeklerinize kavuştursun 🙏🏻 Sormak istediğiniz sorular varsa cevaplarım kızlar ❤️
M-H-16 UmutveAnnesii 12 de bitti ameliyatım hiçbir şey hissetmiyorsunuz hiç korkmayın iğne de hiç acıtmıyor akşam 8 gibi yürüttüler ilk seferde kalkmaya çalışın dayanın sonraki kalkışlar daha rahat oluyor ben öyle yaptım birde ağrı hissettiğiniz Zaman hemşireye söyleyin hemen ağrı kesici yapıyorlar