Merhabalar,
Henüz çok yeni gebeyim,önümüzdeki hafta keseyi görmeye gideceğiz ancak iyi bir özel hastahaneye gitmeme rağmen doktorum şimdilik asistanı aracılığı ile iletişim kuruyor bu durum normal midir?
Ben gebelik öncesi doktorların direkt iletişimde kaldığını düşünürdüm, ilk haftalarda mı böyle oluyor?
Whatsapp hattı var onu da asistanı cevaplıyormuş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Şimdiden teşekkürler :)