Sevgi28 Adetime 1 gün kala erken gebelik testi yaptım pozitifti daha sonra normal gebelik testi aldm ondada pozitifti tam adet günümde kan testi yaptırdım 127 cıktı doktor net bişey demedi erken dedi yükselmesi gerektiğini söyledi bilgisi olan var mı
Denizyildizii Sevgi28 kan testi de pozitif çıkmış cnm. İki gün sonra tekrarla 2 kat artarsa sağlıklı olduğunu gösterir
Zarifhnm1 Sevgi28 yalnız başlığa düşüklük yazmışsın düşük değil ki ben hemen hemen o değerle öğrendim olduğunu
zynpckn15 Sevgi28 cnm benimde testlerde pozitif çıktı adetime 1 2 gün kalmıştı kan testi verdim 127 çıktı
Sevgi28 Özelde yptrdm kan testini doktor doğru düzgün bisey demedi bile dha erken dedi bu değerle o yüzden sitres yasıyorum sağlık ocağında tekrar vericem umarım artmıştır sağlıklı bir şekilde
Semadml Sevgi28 kanınızı aynı yerde ve aynı saat diliminde vermeye çalışın yoksa strese girebilirsiniz her hastanede oranlar değişebiliyor ilk nerede kaçta verdiyseniz 2 gün sonra tekrarlayın 2 katı şeklinde yükseliyorsa 1500 ü geçtiğinde vajinal muayene ile kese gözükmeye başlar ama siz 1500 olduğu gibi gitmeyin bazen oda gözükmeyebiliyor boşuna stres olmayın :) Allah kucağınıza nasip etsin
Aliyegunes Canım korkma yükselir genelde adet günü geçip 100un altında olursa düşük diyolar bn ilklknde 78 di bundada 176 adetgnmde
Erbe Sevgi28 ben 64 le öğren iki güne bir test yapın en son 450 ydi vajinal ultrasonla keseyi gördü doktor
Zeynosarel Erbe benim 518 çıktı kanamam da var kese görmedi dış gebelikten şüphelendi ama ilk değerim 9 olduğu icin yükselmesi güzel gibi dedi. Bebek olsa görülür müydü sizce
Semadml Meva34 öyle diyorlar çünkü kimyasal gebelik olabilir açıkçası Ümit vermemek için ama bu değer 5 in üstündeyse hamile sayılıyorsunuz sizin üzerinize düşen şimdi iki günde bir artışı takip etmek eğer düşmeye başlarsa kimyasaldır ve regl olursun
Erbe Zeynosarel önce keseyi goruyo bebeği görmüyor benim 5. Haftada kalp atışını duydunama alttan muayene oluyordum ben surekli
HanifeAhmet Sevgi28 iki günde bir kan verip artışı gözlemlemeniz gerekiyor ve en az iki katı olması gerekiyor normal hamilelikte