yanlisanlamaama Nus_12 benim kanamam olduğu için bıraktım 6 haftalık hamileyim ama kanamam olmasaydı devam edecektim kullandığımız hormonlar pıhtı yaratabiliyor bu sebeple coraspin tarzı ilaçlar kullandırıyorlar biraz da doktora kalmış bir durum gerek gören var görmeyen var 🤷🏻♀️
Nus_12 yanlisanlamaama aynen bıraktıran çok var bı gebe bırakmıştı birakmasaydin demiş ama biseyde olmadı bırakmış yani Allah’ korusun
Ecceee Nus_12 21 haftalığım, tüp bebek, başından beri hiç kullanmadım, pıhtılaşma ve genetik testleri yapılmıştı transfer öncesi, bi sıkıntı çıkmayınca gerek olmadığı söylendi
Deletedmom2265 Nus_12 Ben 12.haftaya kadar hem enox hemde ekopirin kullandım 12’den sonra sadece ekopirin kullandım 32. Haftaya kadar kullanacakmışım.
ZMM8888 Limoncicegi43 ilk gebeliğim 2017deydi bnm tüp Bebek doktorumda riske bırakmayalım sezeryandan yanayım demisti tüm hastalarını sezeryanla doğum yaptırdı bende ilk baştan kendimi buna alıştırdığım için 2018 de sezeryanla bebeğimi kucagma aldim çok şükür ama keşke normal deneseydim
ZMM8888 Nus_12 ilk gebeliğimde 12 haftaya kadar kullandım şimdiki gebeliğimde kanamam olduğu için 7+5 te bıraktırdı sadece ecopirin le devam ediyorum
Mervekara53 Nus_12 14 haftaya kadar kullandım ben iğneleri daha sonra ilacını verdi doğuma kadar kullancagımı söyledi