Bsrabzks Hanımlar merhaba 18 haftalık hamileyim akıntılarım hep oluyordu ama bugün sanki birden fazlalaştı ve bembeyaz gelmeye başladı herhangi bir koku veya kaşıntı yok normal mi acaba böyle olan var mı
Esmaonur Bsrabzks şeffaf değil de kar beyazı rengindeyse ve yoğun kıvamlıysa mantar oldunuz muhtemelen. Üç kere yaşadım fitil ve antibiyotikle geçiyor ama ihmal etmeden doktorunuza danışın derim. Önce akıntı olarak başlıyor ilerledikçe kasık ağrısı ve kaşıntı da ekleniyor fazlasıyla
Muallime_97 Bsrabzks ben de 18 haftalığım benim de fazla oluyor ve rengi beyaz normal diye düşünüyorum hatta sulu oluyor
Bsrabzks Esmaonur malesef daha önce mantar oldum ve tedavisini gördüm o akıntı çok daha farklı o zaman ki katı ve kokuyordu kaşıntı falanda vardı fazlaca. Şimdikinde hiçbiri yok sadece beyaz ve sümüksü yapıda