byzybyz Hanımlar NST ye kaçıncı haftada başladınız ,Doktorum 35 de çağırdı birde 35.haftadan sonra ne sıklıkla giriliyor acaba 🤔
Edadrmz byzybyz canım 33. Haftamda girdm ben 2 hafta sonra gel dedi artık her gitmemde nst ye sokucakmış beni öyle söyledi
Semra12344 byzybyz ilk 35 de girdim her hafta gidiyorum kontrollerim haftalık nst ye de her hafta giriyorum cnm
Edadrmz byzybyz doktordan doktora değişir canım bide şikayetin olmadıysa ondandr . Benim karnımda çok toplanıyodu o yüzden baktı muhtemelen