Beyza190920 ben onu kullanıyorum ama aç içilmesi lazım çay falandır onları da iciceksen en az 2 saat ara bırak derim ilaç emilimi azalıyor çünkü. Ramazan da eşime sahur hazirligi yaptığımda içiyorum ben uyandım diyene kadar da çok güzel emiliyodur ilaç o yüzden içim rahat kahvaltı yapıyorum 😊 ve biraz bende de bulantı yapıyor ama istifra ettiricek kadar değil şükür 😅