Ayse254 Benim gibi olan var mı ya her gün hıçkırırdı 39+3 olduk son bir haftadır belki hiç hıçkırık hissetmedim hareketleri normal iyi gayet doktora da yeni gittim her şey yolunda ama neden hıçkırık bi anda kesildi böyle mi oluyor