tugbatemel1 Telefon no vermedi, ama instadan danıştığım şeyler oldu. Doğum şeklim beraber karar vermedik, çünkü extrem bi durumum olmadı hiç karar vermedik geçen haftaya kadar hiç konu açmadık😁 geçen hafta 37 deki muayenem de sen normal doğurcak gibi perine mesajı yap merdiven çık yürüyüş yap dedi… İki güne çatıma bakıcak orda da bi sorun olmazsa normal doğurucam görünüyor. Ben tamamen onun yönlendirmesine bıraktım kendimi 😊