zclkkubra ben epiduralsiz suni sancisiz normal doğum yaptım ve çok kolaydı çok şükür. 6 cm de duşa soktular beni çıktığımda 9 cm olmuştu. Hamileligimin başından beri hareketliydim ama hiç yatmadım. Çok yürüyüş yapamadım kış mevsimine denk gelmişti dogum zamanı. Bol bol temizlik yaptım hurma yedim son haftalar pilates topunda oturdum hep hareketler yaptım.
Rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayr.
Sümmes sebile yesserahu yu devamlı okudum. Duaların gücüne inanıyorum sancı geldikçe okuyun. Zaten siz okurken sancı ne zaman gelmiş ne zaman gitmiş anlamiyorsunuz.
Sagsalim saglikla kavusun inşallah bebeğinize 🙏🎈